در اينجا نحوه بازاريابي محتواي SEO خود را توسعه مي دهيم
بهينه سازي موتورهاي جستجو (SEO) و بازاريابي محتوا يكي از مهمترين ابزارهاي موجود براي بازارياب مدرن است.
انواع كلمات كليدي
شما اغلب نمي شنويد كه اين دو تاكتيك با هم صحبت شده باشند.
با اين حال ، يك استراتژي بازاريابي محتواي SEO واقعاً مي تواند بازاريابي مارك شما را به سطح بعدي برساند.
اگر مي خواهيد از كمپين هاي بازاريابي ديجيتال خود بهترين نتايج را بگيريد ، مهم اين است كه يك استراتژي بازاريابي يكپارچه ايجاد كنيد.
اين بدان معني است كه شما بايد بازاريابي محتوا و SEO را براي كمك به يكديگر همكاري كنيد.
توسعه يك استراتژي بازاريابي محتواي SEO بهترين راه براي اطمينان از كاركردن اين دو در كنار يكديگر است.
در اين پست ، ما كمي بيشتر در مورد سئو و بازاريابي محتوا صحبت مي كنيم.
سپس ، نحوه همكاري آنها براي سود كسب و كار شما را شرح خواهيم داد.
و سپس ما شما را در مراحل توسعه استراتژي بازاريابي محتواي SEO خود راهنمايي مي كنيم.
بهينه سازي موتورهاي جستجو (SEO) چيست؟
بياييد با صحبت درباره اينكه SEO چيست صحبت كنيم. بهينه سازي موتورهاي جستجو فرايند ايجاد ترافيك ارگانيك يا رايگان وب سايت از موتورهاي جستجو است.
همه موتورهاي جستجو مانند Google و Bing داراي صفحه نتايج موتورهاي جستجو هستند.
اين صفحات بر اساس كلمات كليدي و عباراتي كه در نوار جستجو تايپ كرده اند نتايج جستجو را به كاربران ارائه مي دهد.
اين نتايج بر اساس ارتباط آنها با كاربر موتور جستجو رتبه بندي مي شوند.
از طريق سئو ، كسب و كارها قصد دارند محتواي خود را براي كلمات كليدي و عبارات مرتبط با مخاطبان موردنظر خود رتبه بندي كنند.
با بهينه سازي سايت و محتواي خود براي موتورهاي جستجو ، كسب و كار شما مي تواند به بهبود ديد آنلاين كمك كند.
اكثر مصرف كنندگان فرآيند خريد را با تحقيق درباره موضوعات مرتبط در Google و ساير موتورهاي جستجو آغاز مي كنند.
با رتبه بندي كلمات كليدي مرتبط ، به خريداران مربوطه كمك مي كنيد تا برند خود را در زمان نياز پيدا كنند.
توجه به اين نكته ضروري است كه محتواي شما تنها عاملي نيست كه در رتبه بندي موتورهاي جستجوي شما نقش دارد.
همچنين تعدادي از عوامل ديگر در داخل و خارج از صفحه وجود دارد كه مي تواند بر SEO شما تأثير بگذارد.
اينها شامل معماري سايت شما و همچنين پيوندهاي ورودي به محتواي سايت شما مي شوند.
با اين حال ، در اين پست ، ما قصد داريم بر روي بخش بازاريابي محتوا SEO تمركز كنيم.
بازاريابي محتواي سئو
اين جدول تناوبي عوامل موفقيت SEO همه عناصر مختلفي را كه در رتبه بندي SEO موثر هستند نشان مي دهد.
يكي از مهمترين عناصر SEO در بحث بازاريابي محتوا ، تحقيق در مورد كلمات كليدي است.
كسب و كار شما بايد كلمات كليدي و عباراتي را كه مخاطبان مورد نظر شما براي يافتن مارك هايي مانند شما در موتورهاي جستجو استفاده مي كنند ، بيابد.
با ايجاد محتوا در مورد اين موضوعات ، مي توانيد براي رتبه بندي كلمات كليدي در صفحه نتايج موتورهاي جستجو كار كنيد.
ايده پست اينستاگرام
هنگام انجام تحقيقات كلمات كليدي خود ، مي خواهيد از كلمات كليدي و واژه هاي گسترده و واضح فراتر برويد.
اينها اغلب داراي سطوح رقابتي بالاتري هستند و كسب و كار شما را در رتبه اول در صفحه اول گوگل سخت تر مي كند.
در عوض ، كلمات كليدي و عبارات كليدي تر و طولاني تري را هدف قرار دهيد كه به شما كمك كند ترافيك مرتبط تري را به ارمغان بياوريد.
براي اين كار مي توانيد از ابزار Google Keyword Planner استفاده كنيد.
برنامه ريز كلمات كليدي Google Ads
و براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد تحقيقات كلمات كليدي ، مطمئن شويد كه پست وبلاگ ما را در مورد نكات تحقيق كلمات كليدي بررسي كرده ايد.
بازاريابي محتوا چيست؟
بازاريابي محتوا يك تاكتيك بازاريابي ديجيتال است كه شامل ايجاد محتواي مرتبط و ارزشمند براي كمك به شما در جذب مشتريان جديد است.
اين محتوا با هدف پيشبرد برخي از اقدامات مشتري ، مخاطبان هدف شما را هدف گرفته است. ممكن است عمل مورد نظر هميشه فروش نباشد.
به عنوان مثال ، ممكن است شما مشتريان را مجبور به دانلود يك كتاب الكترونيكي كنيد يا يك مشاوره به عنوان راهي براي پايين آوردن آنها در قيف بازاريابي تنظيم كنيد.
چند بخش مختلف از بازاريابي محتوا وجود دارد كه با يكديگر همكاري مي كنند و راه هاي جديدي را براي تجارت شما به ارمغان مي آورند.
ابتدا بايد محتواي مرتبط ايجاد كنيد كه براي مخاطبان شما مفيد باشد.
بازاريابي محتوا هميشه بر فروش متمركز نيست.
گاهي اوقات هدف اين است كه مخاطبان خود را آموزش دهيد و گاهي ديگر فقط براي سرگرمي محض است.
در هر صورت ، محتوا بايد نوعي ارزش را به مخاطبان شما اضافه كند.
بازاريابي محتواي سئو
بازاريابي محتوا مي تواند به طرق مختلف براي كسب و كار كوچك شما مفيد باشد.
فقط ايجاد محتوا كافي نيست.
سپس بايد آن را در معرض ديد مخاطبان قرار دهيد.
بخش دوم بازاريابي محتوا شامل تبليغ محتوايي است كه در كانال هاي مختلف مانند رسانه هاي اجتماعي ايجاد كرده ايد.
با به دست آوردن محتواي خود در مقابل مخاطبان مناسب ، مي توانيد بر ايجاد ارتباط با سرنخ هاي مربوطه كار كنيد.
هدف نهايي بازاريابي محتوايي شما ايجاد روابط با مشتريان و مشتريان است.
محتواي شما با نشان دادن تخصص خود به ايجاد روابط كمك مي كند.
و همچنين ، ارائه اطلاعات ارزشمند كه به مصرف كننده كمك مي كند تصميم خريد هوشمندانه تري بگيرد.
ايجاد محتوا كه براي خريداران در هر مرحله از سفر جذاب باشد بسيار مهم است.
آموزش سرچ كنسول گوگل
از كساني كه تازه شروع به تحقيق كرده اند تا مصرف كنندگان