اهميت استراتژي بازاريابي براي مشاغل امروزي

۱۶ بازديد

با گذشت سال ، آيا وقت خود را براي در نظر گرفتن اهميت استراتژي بازاريابي امسال اختصاص داده ايد؟

اگر نه ، هنوز دير نيست.

 

قوانين سئو

در اين پست ، ما دلايل كليدي را نشان مي دهيم كه اهميت استراتژي بازاريابي را براي كسب و كار شما در حال حاضر و در سالهاي آينده برجسته مي كند.

اما قبل از اينكه به ويژگي هاي يك استراتژي بازاريابي موثر براي تجارت شما بپردازيم.

بياييد در ابتدا مباني چرايي اهميت بازاريابي را مورد بحث قرار دهيم.
چرا بازاريابي مهم است؟

بازاريابي براي هر تجارت خوب ضروري است.

اين به شما كمك مي كند تا با مخاطبان موردنظر خود ارتباط برقرار كنيد و در نهايت به اين ترتيب خواهيد بود كه چگونه در دراز مدت تجارت خود را توسعه خواهيد داد.

بازاريابي مهم است زيرا بدون آن ، تجارت شما به سادگي به جايي نمي رسد زيرا ديده نمي شود.

اما يك چيز است كه تجارت خود را بدون جهت به بازار عرضه كنيد و يك چيز ديگر اين است كه تجارت خود را با يك برنامه مشخص به بازار عرضه كنيد.

نتايج كاملاً متفاوت است.

اينجاست كه استراتژي بازاريابي مطرح مي شود.
اهميت استراتژي بازاريابي براي مشاغل

بسياري از صاحبان مشاغل اهميت استراتژي بازاريابي را كشف نكرده اند.

در واقع ، داشتن يك استراتژي بازاريابي آنقدر مفيد است كه شما مي توانيد آن را به عنوان يك نقشه راه (يا يك تقلب) در نظر بگيريد.

تقريباً در هر تصميم تجاري كه مي گيريد شما را راهنمايي مي كند.

اما استراتژي بازاريابي دقيقاً شامل چه مواردي مي شود؟

به طور خلاصه ، استراتژي بازاريابي شما مسيري را نشان مي دهد كه براي دستيابي به اهداف و اهداف خاص خود طي مي كنيد.

اين ممكن است ساده به نظر برسد ، و اينطور است. اما پرسيدن س questionsالات سختي كه با ايجاد يك استراتژي بازاريابي ايجاد مي شود هميشه آسان نيست.

و اين دليل اصلي است كه چرا بسياري از مشاغل اهميت يك استراتژي بازاريابي را تشخيص نمي دهند.
پيامدهاي نداشتن استراتژي بازاريابي

چرا اكثر مشاغل كوچك شكست مي خورند؟ چرا 50 درصد شركت ها بعد از 5 سال شكست مي خورند؟

آن جمله رايج را به خاطر داريد؟ شكست در برنامه ريزي ، برنامه ريزي براي شكست است.

اگر نمي توانيد اهميت يك استراتژي بازاريابي را تشخيص دهيد و بازاريابي ديجيتال را به طور كامل در برنامه بازاريابي خود ادغام نكنيد.

سپس اين پيامدها خواهد بود:

    شكست در برابر رقبا
    از دست دادن سهم بازار به رقباي موجود و مبتدي
    جذب و حفظ مشتريان كمتر
    فرصت هايي را براي هدف گيري و بهينه سازي بهتر از دست مي دهند
    عدم برنامه ريزي اغلب منجر به اجراي غير بهينه مي شود.
    اين بدان معناست كه رقبا بيشتر تهديد مي شوند و خلاء خدمات كم رنگي را كه ارائه مي دهيد پر مي كنند.

و سرانجام ، با توجه به كارآيي بازاريابي ديجيتال ، بسياري از مشاغل منابع كافي را به آن اختصاص نمي دهند.

 

قوانين سئو

اين فرصتي را براي صاحب مشاغل خردمند فراهم مي كند.

دانش قدرت است و پس از اتمام خواندن اين پست ، كسب و كار شما در رقابت رقابت خواهد كرد.

همچنين براي غلبه بر موانع اوليه اي كه هنگام تلاش براي ارائه يك استراتژي بازاريابي رايج است ، آماده خواهيد بود.
چالش هاي ايجاد استراتژي بازاريابي

رايج ترين چالشي كه صاحبان مشاغل هنگام ايجاد يك برنامه بازاريابي با آن روبرو هستند اين است كه "از كجا شروع كنم؟".

در حقيقت ، اين شايع ترين مانع براي تقريباً هر هدفي در زندگي است.

اهميت بازاريابي

و مانند بسياري از چيزهاي ديگر در زندگي ، كليد اين است كه با تقسيم آن به قطعات كوچكتر ، اين كار بزرگ قابل مديريت باشد. بعداً در مورد آن بيشتر صحبت خواهيم كرد.

دامنه و مقياس بازاريابي ديجيتال بسيار بزرگ است.

براي تجزيه و تحليل آن ، بايد تعدادي از فعاليتهاي بازاريابي ديجيتال را برنامه ريزي كنيد كه به طور كامل سفر مشتري را پوشش دهد.

در اين راه ، ابزارهايي را براي غلبه بر رقابت و افزايش فروش و سود همزمان كشف خواهيد كرد.

همه ما مي دانيم كه چقدر سخت است كه بسياري از مشاغل براي محصولات و خدمات يكسان رقابت مي كنند.

و اينكه چگونه از بقيه متمايز مي شويد بستگي زيادي به ميزان موثر بودن استراتژي بازاريابي شما دارد.

يك استراتژي بازاريابي ديجيتال كه به خوبي برنامه ريزي شده باشد به نام تجاري شما كمك مي كند تا نقاط قوت شما و اينكه شما نسبت به رقباي خود بهتر هستيد را برجسته كند.

اين به شما كمك مي كند نام تجاري خود را بسازيد و در نهايت ، "بزرگ" در طاقچه خود باشيد.

به نظر خوب مياد؟

در زير با چگونگي سود كسب و كار شما در صورت اهميت استراتژي بازاريابي بيشتر آشنا خواهيد شد.

بنابراين بياييد درست به آن برسيم.
5 دليل كه استراتژي بازاريابي براي مشاغل مهم است

    هدف جمعيتي خود را بيابيد
    از استراتژي اثبات شده SMART استفاده كنيد
    همه را در يك صفحه نگه داريد
    همه چيز را به موقع رعايت كنيد
    مي توانيد نام تجاري خود را معتبرتر كنيد

1. جمعيت شناسي هدف خود را پيدا كنيد

اين رايج بازاريابي است كه شما بايد يك استراتژي بازاريابي متمركز بر مخاطبان خاص و برآورده كردن نيازهاي آنها ايجاد كنيد.

براي انجام اين كار ، بايد علايق مخاطبان موردنظر خود و همچنين نقاط ضعف آنها را مشخص كنيد.

جمعيت شناسي هدف شما همچنين تعيين مي كند كه از چه استراتژي بازاريابي رسانه هاي اجتماعي استفاده مي كنيد.

به عنوان مثال ، اگر افراد مسن را هدف قرار مي دهيد ، احتمالاً حساب هاي پر سر و صدا توييتر ، اينستاگرام و اسنپ چت خيلي خوب كار نمي كنند.

 

گوگل ادز چيست

اگر مطمئن نيستيد كه مشتريان شما واقعاً چه كساني هستند ، آن را امتحان كنيد

 

 

اهميت استراتژي بازاريابي براي مشاغل امروزي

۲۰ بازديد

با گذشت سال ، آيا وقت خود را براي در نظر گرفتن اهميت استراتژي بازاريابي امسال اختصاص داده ايد؟

اگر نه ، هنوز دير نيست.

 

چك ليست سئو وب سايت

در اين پست ، ما دلايل كليدي را نشان مي دهيم كه اهميت استراتژي بازاريابي را براي كسب و كار شما در حال حاضر و در سالهاي آينده برجسته مي كند.

اما قبل از اينكه به ويژگي هاي يك استراتژي بازاريابي موثر براي تجارت شما بپردازيم.

بياييد در ابتدا مباني چرايي اهميت بازاريابي را مورد بحث قرار دهيم.
چرا بازاريابي مهم است؟

بازاريابي براي هر تجارت خوب ضروري است.

اين به شما كمك مي كند تا با مخاطبان موردنظر خود ارتباط برقرار كنيد و در نهايت به اين ترتيب خواهيد بود كه چگونه در دراز مدت تجارت خود را توسعه خواهيد داد.

بازاريابي مهم است زيرا بدون آن ، تجارت شما به سادگي به جايي نمي رسد زيرا ديده نمي شود.

اما يك چيز است كه تجارت خود را بدون جهت به بازار عرضه كنيد و يك چيز ديگر اين است كه تجارت خود را با يك برنامه مشخص به بازار عرضه كنيد.

نتايج كاملاً متفاوت است.

اينجاست كه استراتژي بازاريابي مطرح مي شود.
اهميت استراتژي بازاريابي براي مشاغل

بسياري از صاحبان مشاغل اهميت استراتژي بازاريابي را كشف نكرده اند.

در واقع ، داشتن يك استراتژي بازاريابي آنقدر مفيد است كه شما مي توانيد آن را به عنوان يك نقشه راه (يا يك تقلب) در نظر بگيريد.

تقريباً در هر تصميم تجاري كه مي گيريد شما را راهنمايي مي كند.

اما استراتژي بازاريابي دقيقاً شامل چه مواردي مي شود؟

به طور خلاصه ، استراتژي بازاريابي شما مسيري را نشان مي دهد كه براي دستيابي به اهداف و اهداف خاص خود طي مي كنيد.

اين ممكن است ساده به نظر برسد ، و اينطور است. اما پرسيدن س questionsالات سختي كه با ايجاد يك استراتژي بازاريابي ايجاد مي شود هميشه آسان نيست.

و اين دليل اصلي است كه چرا بسياري از مشاغل اهميت يك استراتژي بازاريابي را تشخيص نمي دهند.
پيامدهاي نداشتن استراتژي بازاريابي

چرا اكثر مشاغل كوچك شكست مي خورند؟ چرا 50 درصد شركت ها بعد از 5 سال شكست مي خورند؟

آن جمله رايج را به خاطر داريد؟ شكست در برنامه ريزي ، برنامه ريزي براي شكست است.

اگر نمي توانيد اهميت يك استراتژي بازاريابي را تشخيص دهيد و بازاريابي ديجيتال را به طور كامل در برنامه بازاريابي خود ادغام نكنيد.

سپس اين پيامدها خواهد بود:

    شكست در برابر رقبا
    از دست دادن سهم بازار به رقباي موجود و مبتدي
    جذب و حفظ مشتريان كمتر
    فرصت هايي را براي هدف گيري و بهينه سازي بهتر از دست مي دهند
    عدم برنامه ريزي اغلب منجر به اجراي غير بهينه مي شود.
    اين بدان معناست كه رقبا بيشتر تهديد مي شوند و خلاء خدمات كم رنگي را كه ارائه مي دهيد پر مي كنند.

و سرانجام ، با توجه به كارآيي بازاريابي ديجيتال ، بسياري از مشاغل منابع كافي را به آن اختصاص نمي دهند.

 

ايده پست اينستاگرام

اين فرصتي را براي صاحب مشاغل خردمند فراهم مي كند.

دانش قدرت است و پس از اتمام خواندن اين پست ، كسب و كار شما در رقابت رقابت خواهد كرد.

همچنين براي غلبه بر موانع اوليه اي كه هنگام تلاش براي ارائه يك استراتژي بازاريابي رايج است ، آماده خواهيد بود.
چالش هاي ايجاد استراتژي بازاريابي

رايج ترين چالشي كه صاحبان مشاغل هنگام ايجاد يك برنامه بازاريابي با آن روبرو هستند اين است كه "از كجا شروع كنم؟".

در حقيقت ، اين شايع ترين مانع براي تقريباً هر هدفي در زندگي است.

اهميت بازاريابي

و مانند بسياري از چيزهاي ديگر در زندگي ، كليد اين است كه با تقسيم آن به قطعات كوچكتر ، اين كار بزرگ قابل مديريت باشد. بعداً در مورد آن بيشتر صحبت خواهيم كرد.

دامنه و مقياس بازاريابي ديجيتال بسيار بزرگ است.

براي تجزيه و تحليل آن ، بايد تعدادي از فعاليتهاي بازاريابي ديجيتال را برنامه ريزي كنيد كه به طور كامل سفر مشتري را پوشش دهد.

در اين راه ، ابزارهايي را براي غلبه بر رقابت و افزايش فروش و سود همزمان كشف خواهيد كرد.

همه ما مي دانيم كه چقدر سخت است كه بسياري از مشاغل براي محصولات و خدمات يكسان رقابت مي كنند.

و اينكه چگونه از بقيه متمايز مي شويد بستگي زيادي به ميزان موثر بودن استراتژي بازاريابي شما دارد.

يك استراتژي بازاريابي ديجيتال كه به خوبي برنامه ريزي شده باشد به نام تجاري شما كمك مي كند تا نقاط قوت شما و اينكه شما نسبت به رقباي خود بهتر هستيد را برجسته كند.

اين به شما كمك مي كند نام تجاري خود را بسازيد و در نهايت ، "بزرگ" در طاقچه خود باشيد.

به نظر خوب مياد؟

در زير با چگونگي سود كسب و كار شما در صورت اهميت استراتژي بازاريابي بيشتر آشنا خواهيد شد.

بنابراين بياييد درست به آن برسيم.
5 دليل كه استراتژي بازاريابي براي مشاغل مهم است

    هدف جمعيتي خود را بيابيد
    از استراتژي اثبات شده SMART استفاده كنيد
    همه را در يك صفحه نگه داريد
    همه چيز را به موقع رعايت كنيد
    مي توانيد نام تجاري خود را معتبرتر كنيد

1. جمعيت شناسي هدف خود را پيدا كنيد

اين رايج بازاريابي است كه شما بايد يك استراتژي بازاريابي متمركز بر مخاطبان خاص و برآورده كردن نيازهاي آنها ايجاد كنيد.

براي انجام اين كار ، بايد علايق مخاطبان موردنظر خود و همچنين نقاط ضعف آنها را مشخص كنيد.

جمعيت شناسي هدف شما همچنين تعيين مي كند كه از چه استراتژي بازاريابي رسانه هاي اجتماعي استفاده مي كنيد.

به عنوان مثال ، اگر افراد مسن را هدف قرار مي دهيد ، احتمالاً حساب هاي پر سر و صدا توييتر ، اينستاگرام و اسنپ چت خيلي خوب كار نمي كنند.

 

انواع كلمات كليدي

اگر مطمئن نيستيد كه مشتريان شما واقعاً چه كساني هستند ، آن را امتحان كنيد

 

 

اهميت استراتژي بازاريابي براي مشاغل امروزي

۲۲ بازديد

با گذشت سال ، آيا وقت خود را براي در نظر گرفتن اهميت استراتژي بازاريابي امسال اختصاص داده ايد؟

اگر نه ، هنوز دير نيست.

 

آموزش سرچ كنسول گوگل

در اين پست ، ما دلايل كليدي را نشان مي دهيم كه اهميت استراتژي بازاريابي را براي كسب و كار شما در حال حاضر و در سالهاي آينده برجسته مي كند.

اما قبل از اينكه به ويژگي هاي يك استراتژي بازاريابي موثر براي تجارت شما بپردازيم.

بياييد در ابتدا مباني چرايي اهميت بازاريابي را مورد بحث قرار دهيم.
چرا بازاريابي مهم است؟

بازاريابي براي هر تجارت خوب ضروري است.

اين به شما كمك مي كند تا با مخاطبان موردنظر خود ارتباط برقرار كنيد و در نهايت به اين ترتيب خواهيد بود كه چگونه در دراز مدت تجارت خود را توسعه خواهيد داد.

بازاريابي مهم است زيرا بدون آن ، تجارت شما به سادگي به جايي نمي رسد زيرا ديده نمي شود.

اما يك چيز است كه تجارت خود را بدون جهت به بازار عرضه كنيد و يك چيز ديگر اين است كه تجارت خود را با يك برنامه مشخص به بازار عرضه كنيد.

نتايج كاملاً متفاوت است.

اينجاست كه استراتژي بازاريابي مطرح مي شود.
اهميت استراتژي بازاريابي براي مشاغل

بسياري از صاحبان مشاغل اهميت استراتژي بازاريابي را كشف نكرده اند.

در واقع ، داشتن يك استراتژي بازاريابي آنقدر مفيد است كه شما مي توانيد آن را به عنوان يك نقشه راه (يا يك تقلب) در نظر بگيريد.

تقريباً در هر تصميم تجاري كه مي گيريد شما را راهنمايي مي كند.

اما استراتژي بازاريابي دقيقاً شامل چه مواردي مي شود؟

به طور خلاصه ، استراتژي بازاريابي شما مسيري را نشان مي دهد كه براي دستيابي به اهداف و اهداف خاص خود طي مي كنيد.

اين ممكن است ساده به نظر برسد ، و اينطور است. اما پرسيدن س questionsالات سختي كه با ايجاد يك استراتژي بازاريابي ايجاد مي شود هميشه آسان نيست.

و اين دليل اصلي است كه چرا بسياري از مشاغل اهميت يك استراتژي بازاريابي را تشخيص نمي دهند.
پيامدهاي نداشتن استراتژي بازاريابي

چرا اكثر مشاغل كوچك شكست مي خورند؟ چرا 50 درصد شركت ها بعد از 5 سال شكست مي خورند؟

آن جمله رايج را به خاطر داريد؟ شكست در برنامه ريزي ، برنامه ريزي براي شكست است.

اگر نمي توانيد اهميت يك استراتژي بازاريابي را تشخيص دهيد و بازاريابي ديجيتال را به طور كامل در برنامه بازاريابي خود ادغام نكنيد.

سپس اين پيامدها خواهد بود:

    شكست در برابر رقبا
    از دست دادن سهم بازار به رقباي موجود و مبتدي
    جذب و حفظ مشتريان كمتر
    فرصت هايي را براي هدف گيري و بهينه سازي بهتر از دست مي دهند
    عدم برنامه ريزي اغلب منجر به اجراي غير بهينه مي شود.
    اين بدان معناست كه رقبا بيشتر تهديد مي شوند و خلاء خدمات كم رنگي را كه ارائه مي دهيد پر مي كنند.

و سرانجام ، با توجه به كارآيي بازاريابي ديجيتال ، بسياري از مشاغل منابع كافي را به آن اختصاص نمي دهند.

 

گوگل ادز چيست

اين فرصتي را براي صاحب مشاغل خردمند فراهم مي كند.

دانش قدرت است و پس از اتمام خواندن اين پست ، كسب و كار شما در رقابت رقابت خواهد كرد.

همچنين براي غلبه بر موانع اوليه اي كه هنگام تلاش براي ارائه يك استراتژي بازاريابي رايج است ، آماده خواهيد بود.
چالش هاي ايجاد استراتژي بازاريابي

رايج ترين چالشي كه صاحبان مشاغل هنگام ايجاد يك برنامه بازاريابي با آن روبرو هستند اين است كه "از كجا شروع كنم؟".

در حقيقت ، اين شايع ترين مانع براي تقريباً هر هدفي در زندگي است.

اهميت بازاريابي

و مانند بسياري از چيزهاي ديگر در زندگي ، كليد اين است كه با تقسيم آن به قطعات كوچكتر ، اين كار بزرگ قابل مديريت باشد. بعداً در مورد آن بيشتر صحبت خواهيم كرد.

دامنه و مقياس بازاريابي ديجيتال بسيار بزرگ است.

براي تجزيه و تحليل آن ، بايد تعدادي از فعاليتهاي بازاريابي ديجيتال را برنامه ريزي كنيد كه به طور كامل سفر مشتري را پوشش دهد.

در اين راه ، ابزارهايي را براي غلبه بر رقابت و افزايش فروش و سود همزمان كشف خواهيد كرد.

همه ما مي دانيم كه چقدر سخت است كه بسياري از مشاغل براي محصولات و خدمات يكسان رقابت مي كنند.

و اينكه چگونه از بقيه متمايز مي شويد بستگي زيادي به ميزان موثر بودن استراتژي بازاريابي شما دارد.

يك استراتژي بازاريابي ديجيتال كه به خوبي برنامه ريزي شده باشد به نام تجاري شما كمك مي كند تا نقاط قوت شما و اينكه شما نسبت به رقباي خود بهتر هستيد را برجسته كند.

اين به شما كمك مي كند نام تجاري خود را بسازيد و در نهايت ، "بزرگ" در طاقچه خود باشيد.

به نظر خوب مياد؟

در زير با چگونگي سود كسب و كار شما در صورت اهميت استراتژي بازاريابي بيشتر آشنا خواهيد شد.

بنابراين بياييد درست به آن برسيم.
5 دليل كه استراتژي بازاريابي براي مشاغل مهم است

    هدف جمعيتي خود را بيابيد
    از استراتژي اثبات شده SMART استفاده كنيد
    همه را در يك صفحه نگه داريد
    همه چيز را به موقع رعايت كنيد
    مي توانيد نام تجاري خود را معتبرتر كنيد

1. جمعيت شناسي هدف خود را پيدا كنيد

اين رايج بازاريابي است كه شما بايد يك استراتژي بازاريابي متمركز بر مخاطبان خاص و برآورده كردن نيازهاي آنها ايجاد كنيد.

براي انجام اين كار ، بايد علايق مخاطبان موردنظر خود و همچنين نقاط ضعف آنها را مشخص كنيد.

جمعيت شناسي هدف شما همچنين تعيين مي كند كه از چه استراتژي بازاريابي رسانه هاي اجتماعي استفاده مي كنيد.

به عنوان مثال ، اگر افراد مسن را هدف قرار مي دهيد ، احتمالاً حساب هاي پر سر و صدا توييتر ، اينستاگرام و اسنپ چت خيلي خوب كار نمي كنند.

 

انواع كلمات كليدي

اگر مطمئن نيستيد كه مشتريان شما واقعاً چه كساني هستند ، آن را امتحان كنيد

 

 

8 تكنيك ساده براي افزايش نرخ باز كردن ايميل شما

۲۱ بازديد

بهبود نرخ باز كردن ايميل شما بدون شك تأثير مستقيم بر نتيجه نهايي شما خواهد داشت.

 

انواع كلمات كليدي

به هر حال ، بازاريابي ايميلي به ازاي هر دلار هزينه بيشتري نسبت به ساير رسانه ها ايجاد مي كند.

به ازاي هر 1 دلار بازگشت هزينه عبارتند از:

    ايميل: 41 دلار
    بازاريابي موتورهاي جستجو: 22.24 دلار
    تبليغات نمايش: 19.72 دلار
    رسانه هاي اجتماعي: 12.71 دلار
    بازاريابي تلفن همراه: 10.51 دلار

همانطور كه از اين اعداد مشاهده مي كنيد ، بازاريابي ايميلي كار مي كند. اين يكي از بهترين روش ها براي جذب مخاطب و همچنين فروش محصولات يا خدمات شما است.

اما اين بدان معنا نيست كه بازاريابي ايميلي هميشه آسان است. به عنوان مثال اين واقعيت را در نظر بگيريد كه 55 درصد از مشتريان شما ايميل خود را به طور مرتب بررسي نمي كنند.

به علاوه ، انتظار مي رود تعداد ايميل هايي كه هر روز يك نفر ارسال و دريافت مي كند تا سال 2019 به 117 برسد! اين رقابت زيادي است

بنابراين چگونه مطمئن مي شويد كه پيام برند شما خوانده شده و پخش مي شود؟

شما بايد روي چند مورد كار كنيد…

نرخ باز كردن ايميل

و اولين كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه بر روي نرخ باز كردن ايميل خود كار كنيد.

اما ابتدا ، بايد دقيقاً بدانيد نرخ باز شدن ايميل به چه معناست.
نرخ باز شدن ايميل چگونه محاسبه مي شود؟

نرخ باز كردن ايميل نسبت باز شدن ايميل هاي باز شده به تعداد كل ايميل هاي ارسال شده با موفقيت را اندازه گيري مي كند.

ارائه دهندگان خدمات ايميل (ESPs) نرخ باز شدن شما را با گرفتن تعداد ايميل هاي باز شده و تقسيم آن مبلغ بر تعداد…

… ايميل هاي ارسال شده منهاي ايميل هاي برگشتي ارسال شده است.

در اينجا اين فرمول به نظر مي رسد:

نرخ باز كردن = # ايميل باز شده / # ايميل ارسال شده - # ايميل برگشتي

به عنوان مثال ، 200 ايميل باز شد. تقسيم بر 300 ارسال شده منهاي 20 مورد برگشت (بنابراين 200/280) = 71٪ نرخ باز شدن ايميل.

 

قوانين سئو

البته ، اين نرخ فوق العاده اي است و فقط نمونه اي از نحوه محاسبه ميزان خود است.
نرخ باز خوب براي ايميل چيست؟

ميانگين نرخ باز كردن ايميل خوب بين 15 تا 25 درصد است. اما اگر كسب و كار شما به اين محدوده نرسيده است ، مشكلي نيست.

با توجه به Mailchimp ، ميزان باز بودن "خوب" مي تواند بر اساس نوع كسب و كار (B2B يا B2C) ، اندازه شركت و صنعت متفاوت باشد.

حتي در كشورهاي مختلف متفاوت است!

درس اينجا اين است كه نرخ باز شدن ايميل شما نهايي نيست. در نهايت ، شما مشتركان خود را بهتر از ديگران مي شناسيد.

نرخ باز شدن ايميل شما ممكن است كمتر از ميانگين صنعت شما باشد ، اما كمپين شما همچنان مي تواند نتايج خوبي را ارائه دهد.
چرا نرخ باز كردن ايميل خود را افزايش دهيد؟

اگر با بازاريابي ايميلي تجربه داريد ، احتمالاً موفقيت كمپين خود را با اندازه گيري ميزان باز شدن ايميل و نرخ كليك كنيد.

اين خوبه.

اگر چنين است ، بايد بدانيد كه CTR كاملاً به ميزان باز شدن ايميل شما بستگي دارد! بدون هيچ گونه باز شدن ، هيچ كليك دريافت نخواهيد كرد.

خبر خوب اين است كه حفظ نرخ باز كردن ايميل خوب كار سختي نيست.

در همه صنايع ، نرخ باز كردن ايميل نسبتاً ثابت است و بين 22 تا 25 درصد از 2006 تا 2017 بوده است.

نرخ باز كردن ايميل

اما اگر نرخ باز شدن ايميل شما آنطور كه مي خواهيد بالا نباشد ، چطور؟ آيا واقعاً ارزش آن را دارد كه نرخ باز شدن ايميل خود را افزايش دهيد؟

مزاياي نرخ باز كردن ايميل بالا

نرخ باز شدن ايميل شما قطعاً بر نتيجه نهايي شما تأثير مي گذارد. مثلا:

    نرخ كليك شما 5 درصد است
    نرخ تبديل شما از صفحه فروش كه خواننده شما در آن قرار دارد 3 است
    شما 15000 مشترك داريد
    نرخ باز كردن ايميل خود را 5 increase افزايش مي دهيد

نتايج اين خواهد بود:

    750 مشترك ديگر ايميل شما را باز مي كنند
    حداقل 37 خواننده اضافي به صفحه محصول شما مراجعه مي كنند

اگر محصول يا خدمات گران قيمت داريد كه حدود 1000 دلار ارزش دارد.

سپس اين چيزي است كه شما فقط از طريق اصلاح ايميل هاي خود و بهبود نرخ باز كردن ايميل خود به دست مي آوريد.

اما شايد بهتر باشد از منظر ديگري به مسائل نگاه كنيم.
پيامدهاي ضعيف باز كردن ايميل

اگر نرخ باز شدن ايميل شما ضعيف است ، در عوض موارد زير را مشاهده خواهيد كرد:

    تعداد كليك هاي كمتر از ايميل هاي تبليغاتي شما به صفحات محصول شما
    ثبت نام كمتر براي پيشنهادات شما
    سهام كمتر و قرار گرفتن در معرض
    با رويدادهاي تبليغاتي با بليط بزرگ فرصت هاي خود را هدر دهيد
    فروش كمتر

بنابراين اكنون كه دليل اهميت افزايش نرخ باز شدن ايميل شما را مشخص كرده ايم ، 8 راه آسان را براي بهبود آن به شما نشان مي دهيم.

اكثر اين نكات سريع و ساده اجرا مي شوند.

نرخ باز كردن ايميل
8 تكنيك براي افزايش نرخ باز كردن ايميل خود

    بهينه سازي براي موبايل
    وارد ليست سفيد شويد
    از فيلترهاي هرزنامه خودداري كنيد
    خط موضوعي خود را بهبود بخشيد
    محتواي خود را درجه يك كنيد
    ليست هاي خود را تقسيم بندي كنيد ، سرنخ خريداري نكنيد
    ايجاد هيجان
    زمان بندي خود را تغيير دهيد

1. Optimize For Mobile

آيا مي دانستيد كه بيش از 2/3 مردم از دستگاه تلفن همراه براي بررسي ايميل ها استفاده مي كنند؟

علاوه بر اين ، 70 درصد مردم بلافاصله ايميل هايي را كه براي موبايل بهينه نشده اند حذف مي كنند!

براي بهينه سازي ايميل هاي خود براي دستگاه هاي تلفن همراه ، سه حوزه اصلي وجود دارد كه بايد بر آنها تمركز كنيد.

با رعايت مراحل اين بخش ، مطمئن مي شويد كه ايميل هاي شما براي دستگاه هاي تلفن همراه بهينه شده است.

از نام

براي بهبود نرخ باز كردن ايميل خود ، اطمينان حاصل كنيد كه نام "از" شما در دستگاه هاي تلفن همراه مناسب است.

 

سئو چيست

نامهاي كوتاه بهتر هستند - نامهايي با بيش از 20 كاراكتر روي صفحه تلفن همراه قطع مي شوند.

8 تكنيك ساده براي افزايش نرخ باز كردن ايميل شما

۲۰ بازديد

بهبود نرخ باز كردن ايميل شما بدون شك تأثير مستقيم بر نتيجه نهايي شما خواهد داشت.

 

تبليغات در گوگل چيست

به هر حال ، بازاريابي ايميلي به ازاي هر دلار هزينه بيشتري نسبت به ساير رسانه ها ايجاد مي كند.

به ازاي هر 1 دلار بازگشت هزينه عبارتند از:

    ايميل: 41 دلار
    بازاريابي موتورهاي جستجو: 22.24 دلار
    تبليغات نمايش: 19.72 دلار
    رسانه هاي اجتماعي: 12.71 دلار
    بازاريابي تلفن همراه: 10.51 دلار

همانطور كه از اين اعداد مشاهده مي كنيد ، بازاريابي ايميلي كار مي كند. اين يكي از بهترين روش ها براي جذب مخاطب و همچنين فروش محصولات يا خدمات شما است.

اما اين بدان معنا نيست كه بازاريابي ايميلي هميشه آسان است. به عنوان مثال اين واقعيت را در نظر بگيريد كه 55 درصد از مشتريان شما ايميل خود را به طور مرتب بررسي نمي كنند.

به علاوه ، انتظار مي رود تعداد ايميل هايي كه هر روز يك نفر ارسال و دريافت مي كند تا سال 2019 به 117 برسد! اين رقابت زيادي است

بنابراين چگونه مطمئن مي شويد كه پيام برند شما خوانده شده و پخش مي شود؟

شما بايد روي چند مورد كار كنيد…

نرخ باز كردن ايميل

و اولين كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه بر روي نرخ باز كردن ايميل خود كار كنيد.

اما ابتدا ، بايد دقيقاً بدانيد نرخ باز شدن ايميل به چه معناست.
نرخ باز شدن ايميل چگونه محاسبه مي شود؟

نرخ باز كردن ايميل نسبت باز شدن ايميل هاي باز شده به تعداد كل ايميل هاي ارسال شده با موفقيت را اندازه گيري مي كند.

ارائه دهندگان خدمات ايميل (ESPs) نرخ باز شدن شما را با گرفتن تعداد ايميل هاي باز شده و تقسيم آن مبلغ بر تعداد…

… ايميل هاي ارسال شده منهاي ايميل هاي برگشتي ارسال شده است.

در اينجا اين فرمول به نظر مي رسد:

نرخ باز كردن = # ايميل باز شده / # ايميل ارسال شده - # ايميل برگشتي

به عنوان مثال ، 200 ايميل باز شد. تقسيم بر 300 ارسال شده منهاي 20 مورد برگشت (بنابراين 200/280) = 71٪ نرخ باز شدن ايميل.

 

چك ليست سئو وب سايت

البته ، اين نرخ فوق العاده اي است و فقط نمونه اي از نحوه محاسبه ميزان خود است.
نرخ باز خوب براي ايميل چيست؟

ميانگين نرخ باز كردن ايميل خوب بين 15 تا 25 درصد است. اما اگر كسب و كار شما به اين محدوده نرسيده است ، مشكلي نيست.

با توجه به Mailchimp ، ميزان باز بودن "خوب" مي تواند بر اساس نوع كسب و كار (B2B يا B2C) ، اندازه شركت و صنعت متفاوت باشد.

حتي در كشورهاي مختلف متفاوت است!

درس اينجا اين است كه نرخ باز شدن ايميل شما نهايي نيست. در نهايت ، شما مشتركان خود را بهتر از ديگران مي شناسيد.

نرخ باز شدن ايميل شما ممكن است كمتر از ميانگين صنعت شما باشد ، اما كمپين شما همچنان مي تواند نتايج خوبي را ارائه دهد.
چرا نرخ باز كردن ايميل خود را افزايش دهيد؟

اگر با بازاريابي ايميلي تجربه داريد ، احتمالاً موفقيت كمپين خود را با اندازه گيري ميزان باز شدن ايميل و نرخ كليك كنيد.

اين خوبه.

اگر چنين است ، بايد بدانيد كه CTR كاملاً به ميزان باز شدن ايميل شما بستگي دارد! بدون هيچ گونه باز شدن ، هيچ كليك دريافت نخواهيد كرد.

خبر خوب اين است كه حفظ نرخ باز كردن ايميل خوب كار سختي نيست.

در همه صنايع ، نرخ باز كردن ايميل نسبتاً ثابت است و بين 22 تا 25 درصد از 2006 تا 2017 بوده است.

نرخ باز كردن ايميل

اما اگر نرخ باز شدن ايميل شما آنطور كه مي خواهيد بالا نباشد ، چطور؟ آيا واقعاً ارزش آن را دارد كه نرخ باز شدن ايميل خود را افزايش دهيد؟

مزاياي نرخ باز كردن ايميل بالا

نرخ باز شدن ايميل شما قطعاً بر نتيجه نهايي شما تأثير مي گذارد. مثلا:

    نرخ كليك شما 5 درصد است
    نرخ تبديل شما از صفحه فروش كه خواننده شما در آن قرار دارد 3 است
    شما 15000 مشترك داريد
    نرخ باز كردن ايميل خود را 5 increase افزايش مي دهيد

نتايج اين خواهد بود:

    750 مشترك ديگر ايميل شما را باز مي كنند
    حداقل 37 خواننده اضافي به صفحه محصول شما مراجعه مي كنند

اگر محصول يا خدمات گران قيمت داريد كه حدود 1000 دلار ارزش دارد.

سپس اين چيزي است كه شما فقط از طريق اصلاح ايميل هاي خود و بهبود نرخ باز كردن ايميل خود به دست مي آوريد.

اما شايد بهتر باشد از منظر ديگري به مسائل نگاه كنيم.
پيامدهاي ضعيف باز كردن ايميل

اگر نرخ باز شدن ايميل شما ضعيف است ، در عوض موارد زير را مشاهده خواهيد كرد:

    تعداد كليك هاي كمتر از ايميل هاي تبليغاتي شما به صفحات محصول شما
    ثبت نام كمتر براي پيشنهادات شما
    سهام كمتر و قرار گرفتن در معرض
    با رويدادهاي تبليغاتي با بليط بزرگ فرصت هاي خود را هدر دهيد
    فروش كمتر

بنابراين اكنون كه دليل اهميت افزايش نرخ باز شدن ايميل شما را مشخص كرده ايم ، 8 راه آسان را براي بهبود آن به شما نشان مي دهيم.

اكثر اين نكات سريع و ساده اجرا مي شوند.

نرخ باز كردن ايميل
8 تكنيك براي افزايش نرخ باز كردن ايميل خود

    بهينه سازي براي موبايل
    وارد ليست سفيد شويد
    از فيلترهاي هرزنامه خودداري كنيد
    خط موضوعي خود را بهبود بخشيد
    محتواي خود را درجه يك كنيد
    ليست هاي خود را تقسيم بندي كنيد ، سرنخ خريداري نكنيد
    ايجاد هيجان
    زمان بندي خود را تغيير دهيد

1. Optimize For Mobile

آيا مي دانستيد كه بيش از 2/3 مردم از دستگاه تلفن همراه براي بررسي ايميل ها استفاده مي كنند؟

علاوه بر اين ، 70 درصد مردم بلافاصله ايميل هايي را كه براي موبايل بهينه نشده اند حذف مي كنند!

براي بهينه سازي ايميل هاي خود براي دستگاه هاي تلفن همراه ، سه حوزه اصلي وجود دارد كه بايد بر آنها تمركز كنيد.

با رعايت مراحل اين بخش ، مطمئن مي شويد كه ايميل هاي شما براي دستگاه هاي تلفن همراه بهينه شده است.

از نام

براي بهبود نرخ باز كردن ايميل خود ، اطمينان حاصل كنيد كه نام "از" شما در دستگاه هاي تلفن همراه مناسب است.

 

سئو چيست

نامهاي كوتاه بهتر هستند - نامهايي با بيش از 20 كاراكتر روي صفحه تلفن همراه قطع مي شوند.

8 تكنيك ساده براي افزايش نرخ باز كردن ايميل شما

۲۰ بازديد

بهبود نرخ باز كردن ايميل شما بدون شك تأثير مستقيم بر نتيجه نهايي شما خواهد داشت.

 

تبليغات در گوگل چيست

به هر حال ، بازاريابي ايميلي به ازاي هر دلار هزينه بيشتري نسبت به ساير رسانه ها ايجاد مي كند.

به ازاي هر 1 دلار بازگشت هزينه عبارتند از:

    ايميل: 41 دلار
    بازاريابي موتورهاي جستجو: 22.24 دلار
    تبليغات نمايش: 19.72 دلار
    رسانه هاي اجتماعي: 12.71 دلار
    بازاريابي تلفن همراه: 10.51 دلار

همانطور كه از اين اعداد مشاهده مي كنيد ، بازاريابي ايميلي كار مي كند. اين يكي از بهترين روش ها براي جذب مخاطب و همچنين فروش محصولات يا خدمات شما است.

اما اين بدان معنا نيست كه بازاريابي ايميلي هميشه آسان است. به عنوان مثال اين واقعيت را در نظر بگيريد كه 55 درصد از مشتريان شما ايميل خود را به طور مرتب بررسي نمي كنند.

به علاوه ، انتظار مي رود تعداد ايميل هايي كه هر روز يك نفر ارسال و دريافت مي كند تا سال 2019 به 117 برسد! اين رقابت زيادي است

بنابراين چگونه مطمئن مي شويد كه پيام برند شما خوانده شده و پخش مي شود؟

شما بايد روي چند مورد كار كنيد…

نرخ باز كردن ايميل

و اولين كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه بر روي نرخ باز كردن ايميل خود كار كنيد.

اما ابتدا ، بايد دقيقاً بدانيد نرخ باز شدن ايميل به چه معناست.
نرخ باز شدن ايميل چگونه محاسبه مي شود؟

نرخ باز كردن ايميل نسبت باز شدن ايميل هاي باز شده به تعداد كل ايميل هاي ارسال شده با موفقيت را اندازه گيري مي كند.

ارائه دهندگان خدمات ايميل (ESPs) نرخ باز شدن شما را با گرفتن تعداد ايميل هاي باز شده و تقسيم آن مبلغ بر تعداد…

… ايميل هاي ارسال شده منهاي ايميل هاي برگشتي ارسال شده است.

در اينجا اين فرمول به نظر مي رسد:

نرخ باز كردن = # ايميل باز شده / # ايميل ارسال شده - # ايميل برگشتي

به عنوان مثال ، 200 ايميل باز شد. تقسيم بر 300 ارسال شده منهاي 20 مورد برگشت (بنابراين 200/280) = 71٪ نرخ باز شدن ايميل.

 

چك ليست سئو وب سايت

البته ، اين نرخ فوق العاده اي است و فقط نمونه اي از نحوه محاسبه ميزان خود است.
نرخ باز خوب براي ايميل چيست؟

ميانگين نرخ باز كردن ايميل خوب بين 15 تا 25 درصد است. اما اگر كسب و كار شما به اين محدوده نرسيده است ، مشكلي نيست.

با توجه به Mailchimp ، ميزان باز بودن "خوب" مي تواند بر اساس نوع كسب و كار (B2B يا B2C) ، اندازه شركت و صنعت متفاوت باشد.

حتي در كشورهاي مختلف متفاوت است!

درس اينجا اين است كه نرخ باز شدن ايميل شما نهايي نيست. در نهايت ، شما مشتركان خود را بهتر از ديگران مي شناسيد.

نرخ باز شدن ايميل شما ممكن است كمتر از ميانگين صنعت شما باشد ، اما كمپين شما همچنان مي تواند نتايج خوبي را ارائه دهد.
چرا نرخ باز كردن ايميل خود را افزايش دهيد؟

اگر با بازاريابي ايميلي تجربه داريد ، احتمالاً موفقيت كمپين خود را با اندازه گيري ميزان باز شدن ايميل و نرخ كليك كنيد.

اين خوبه.

اگر چنين است ، بايد بدانيد كه CTR كاملاً به ميزان باز شدن ايميل شما بستگي دارد! بدون هيچ گونه باز شدن ، هيچ كليك دريافت نخواهيد كرد.

خبر خوب اين است كه حفظ نرخ باز كردن ايميل خوب كار سختي نيست.

در همه صنايع ، نرخ باز كردن ايميل نسبتاً ثابت است و بين 22 تا 25 درصد از 2006 تا 2017 بوده است.

نرخ باز كردن ايميل

اما اگر نرخ باز شدن ايميل شما آنطور كه مي خواهيد بالا نباشد ، چطور؟ آيا واقعاً ارزش آن را دارد كه نرخ باز شدن ايميل خود را افزايش دهيد؟

مزاياي نرخ باز كردن ايميل بالا

نرخ باز شدن ايميل شما قطعاً بر نتيجه نهايي شما تأثير مي گذارد. مثلا:

    نرخ كليك شما 5 درصد است
    نرخ تبديل شما از صفحه فروش كه خواننده شما در آن قرار دارد 3 است
    شما 15000 مشترك داريد
    نرخ باز كردن ايميل خود را 5 increase افزايش مي دهيد

نتايج اين خواهد بود:

    750 مشترك ديگر ايميل شما را باز مي كنند
    حداقل 37 خواننده اضافي به صفحه محصول شما مراجعه مي كنند

اگر محصول يا خدمات گران قيمت داريد كه حدود 1000 دلار ارزش دارد.

سپس اين چيزي است كه شما فقط از طريق اصلاح ايميل هاي خود و بهبود نرخ باز كردن ايميل خود به دست مي آوريد.

اما شايد بهتر باشد از منظر ديگري به مسائل نگاه كنيم.
پيامدهاي ضعيف باز كردن ايميل

اگر نرخ باز شدن ايميل شما ضعيف است ، در عوض موارد زير را مشاهده خواهيد كرد:

    تعداد كليك هاي كمتر از ايميل هاي تبليغاتي شما به صفحات محصول شما
    ثبت نام كمتر براي پيشنهادات شما
    سهام كمتر و قرار گرفتن در معرض
    با رويدادهاي تبليغاتي با بليط بزرگ فرصت هاي خود را هدر دهيد
    فروش كمتر

بنابراين اكنون كه دليل اهميت افزايش نرخ باز شدن ايميل شما را مشخص كرده ايم ، 8 راه آسان را براي بهبود آن به شما نشان مي دهيم.

اكثر اين نكات سريع و ساده اجرا مي شوند.

نرخ باز كردن ايميل
8 تكنيك براي افزايش نرخ باز كردن ايميل خود

    بهينه سازي براي موبايل
    وارد ليست سفيد شويد
    از فيلترهاي هرزنامه خودداري كنيد
    خط موضوعي خود را بهبود بخشيد
    محتواي خود را درجه يك كنيد
    ليست هاي خود را تقسيم بندي كنيد ، سرنخ خريداري نكنيد
    ايجاد هيجان
    زمان بندي خود را تغيير دهيد

1. Optimize For Mobile

آيا مي دانستيد كه بيش از 2/3 مردم از دستگاه تلفن همراه براي بررسي ايميل ها استفاده مي كنند؟

علاوه بر اين ، 70 درصد مردم بلافاصله ايميل هايي را كه براي موبايل بهينه نشده اند حذف مي كنند!

براي بهينه سازي ايميل هاي خود براي دستگاه هاي تلفن همراه ، سه حوزه اصلي وجود دارد كه بايد بر آنها تمركز كنيد.

با رعايت مراحل اين بخش ، مطمئن مي شويد كه ايميل هاي شما براي دستگاه هاي تلفن همراه بهينه شده است.

از نام

براي بهبود نرخ باز كردن ايميل خود ، اطمينان حاصل كنيد كه نام "از" شما در دستگاه هاي تلفن همراه مناسب است.

 

سئو چيست

نامهاي كوتاه بهتر هستند - نامهايي با بيش از 20 كاراكتر روي صفحه تلفن همراه قطع مي شوند.

نحوه ايجاد استراتژي بازاريابي محتواي سئو مورد نياز شما

۱۹ بازديد

در اينجا نحوه بازاريابي محتواي SEO خود را توسعه مي دهيم

بهينه سازي موتورهاي جستجو (SEO) و بازاريابي محتوا يكي از مهمترين ابزارهاي موجود براي بازارياب مدرن است.

 

گوگل ادز چيست

شما اغلب نمي شنويد كه اين دو تاكتيك با هم صحبت شده باشند.

با اين حال ، يك استراتژي بازاريابي محتواي SEO واقعاً مي تواند بازاريابي مارك شما را به سطح بعدي برساند.

اگر مي خواهيد از كمپين هاي بازاريابي ديجيتال خود بهترين نتايج را بگيريد ، مهم اين است كه يك استراتژي بازاريابي يكپارچه ايجاد كنيد.

اين بدان معني است كه شما بايد بازاريابي محتوا و SEO را براي كمك به يكديگر همكاري كنيد.

توسعه يك استراتژي بازاريابي محتواي SEO بهترين راه براي اطمينان از كاركردن اين دو در كنار يكديگر است.

در اين پست ، ما كمي بيشتر در مورد سئو و بازاريابي محتوا صحبت مي كنيم.

سپس ، نحوه همكاري آنها براي سود كسب و كار شما را شرح خواهيم داد.

و سپس ما شما را در مراحل توسعه استراتژي بازاريابي محتواي SEO خود راهنمايي مي كنيم.
بهينه سازي موتورهاي جستجو (SEO) چيست؟

بياييد با صحبت درباره اينكه SEO چيست صحبت كنيم. بهينه سازي موتورهاي جستجو فرايند ايجاد ترافيك ارگانيك يا رايگان وب سايت از موتورهاي جستجو است.

همه موتورهاي جستجو مانند Google و Bing داراي صفحه نتايج موتورهاي جستجو هستند.

اين صفحات بر اساس كلمات كليدي و عباراتي كه در نوار جستجو تايپ كرده اند نتايج جستجو را به كاربران ارائه مي دهد.

اين نتايج بر اساس ارتباط آنها با كاربر موتور جستجو رتبه بندي مي شوند.

از طريق سئو ، كسب و كارها قصد دارند محتواي خود را براي كلمات كليدي و عبارات مرتبط با مخاطبان موردنظر خود رتبه بندي كنند.

با بهينه سازي سايت و محتواي خود براي موتورهاي جستجو ، كسب و كار شما مي تواند به بهبود ديد آنلاين كمك كند.

اكثر مصرف كنندگان فرآيند خريد را با تحقيق درباره موضوعات مرتبط در Google و ساير موتورهاي جستجو آغاز مي كنند.

با رتبه بندي كلمات كليدي مرتبط ، به خريداران مربوطه كمك مي كنيد تا برند خود را در زمان نياز پيدا كنند.

توجه به اين نكته ضروري است كه محتواي شما تنها عاملي نيست كه در رتبه بندي موتورهاي جستجوي شما نقش دارد.

همچنين تعدادي از عوامل ديگر در داخل و خارج از صفحه وجود دارد كه مي تواند بر SEO شما تأثير بگذارد.

اينها شامل معماري سايت شما و همچنين پيوندهاي ورودي به محتواي سايت شما مي شوند.

با اين حال ، در اين پست ، ما قصد داريم بر روي بخش بازاريابي محتوا SEO تمركز كنيم.

بازاريابي محتواي سئو

اين جدول تناوبي عوامل موفقيت SEO همه عناصر مختلفي را كه در رتبه بندي SEO موثر هستند نشان مي دهد.

يكي از مهمترين عناصر SEO در بحث بازاريابي محتوا ، تحقيق در مورد كلمات كليدي است.

كسب و كار شما بايد كلمات كليدي و عباراتي را كه مخاطبان مورد نظر شما براي يافتن مارك هايي مانند شما در موتورهاي جستجو استفاده مي كنند ، بيابد.

با ايجاد محتوا در مورد اين موضوعات ، مي توانيد براي رتبه بندي كلمات كليدي در صفحه نتايج موتورهاي جستجو كار كنيد.

 

آموزش سرچ كنسول گوگل

هنگام انجام تحقيقات كلمات كليدي خود ، مي خواهيد از كلمات كليدي و واژه هاي گسترده و واضح فراتر برويد.

اينها اغلب داراي سطوح رقابتي بالاتري هستند و كسب و كار شما را در رتبه اول در صفحه اول گوگل سخت تر مي كند.

در عوض ، كلمات كليدي و عبارات كليدي تر و طولاني تري را هدف قرار دهيد كه به شما كمك كند ترافيك مرتبط تري را به ارمغان بياوريد.

براي اين كار مي توانيد از ابزار Google Keyword Planner استفاده كنيد.

برنامه ريز كلمات كليدي Google Ads

و براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد تحقيقات كلمات كليدي ، مطمئن شويد كه پست وبلاگ ما را در مورد نكات تحقيق كلمات كليدي بررسي كرده ايد.

بازاريابي محتوا چيست؟

بازاريابي محتوا يك تاكتيك بازاريابي ديجيتال است كه شامل ايجاد محتواي مرتبط و ارزشمند براي كمك به شما در جذب مشتريان جديد است.

اين محتوا با هدف پيشبرد برخي از اقدامات مشتري ، مخاطبان هدف شما را هدف گرفته است. ممكن است عمل مورد نظر هميشه فروش نباشد.

به عنوان مثال ، ممكن است شما مشتريان را مجبور به دانلود يك كتاب الكترونيكي كنيد يا يك مشاوره به عنوان راهي براي پايين آوردن آنها در قيف بازاريابي تنظيم كنيد.

چند بخش مختلف از بازاريابي محتوا وجود دارد كه با يكديگر همكاري مي كنند و راه هاي جديدي را براي تجارت شما به ارمغان مي آورند.

ابتدا بايد محتواي مرتبط ايجاد كنيد كه براي مخاطبان شما مفيد باشد.

بازاريابي محتوا هميشه بر فروش متمركز نيست.

گاهي اوقات هدف اين است كه مخاطبان خود را آموزش دهيد و گاهي ديگر فقط براي سرگرمي محض است.

در هر صورت ، محتوا بايد نوعي ارزش را به مخاطبان شما اضافه كند.

بازاريابي محتواي سئو

بازاريابي محتوا مي تواند به طرق مختلف براي كسب و كار كوچك شما مفيد باشد.

فقط ايجاد محتوا كافي نيست.

سپس بايد آن را در معرض ديد مخاطبان قرار دهيد.

بخش دوم بازاريابي محتوا شامل تبليغ محتوايي است كه در كانال هاي مختلف مانند رسانه هاي اجتماعي ايجاد كرده ايد.

با به دست آوردن محتواي خود در مقابل مخاطبان مناسب ، مي توانيد بر ايجاد ارتباط با سرنخ هاي مربوطه كار كنيد.

هدف نهايي بازاريابي محتوايي شما ايجاد روابط با مشتريان و مشتريان است.

محتواي شما با نشان دادن تخصص خود به ايجاد روابط كمك مي كند.

و همچنين ، ارائه اطلاعات ارزشمند كه به مصرف كننده كمك مي كند تصميم خريد هوشمندانه تري بگيرد.

ايجاد محتوا كه براي خريداران در هر مرحله از سفر جذاب باشد بسيار مهم است.

 

قوانين سئو

از كساني كه تازه شروع به تحقيق كرده اند تا مصرف كنندگان

 

 

نحوه ايجاد استراتژي بازاريابي محتواي سئو مورد نياز شما

۱۴ بازديد

در اينجا نحوه بازاريابي محتواي SEO خود را توسعه مي دهيم

بهينه سازي موتورهاي جستجو (SEO) و بازاريابي محتوا يكي از مهمترين ابزارهاي موجود براي بازارياب مدرن است.

 

تبليغات در گوگل چيست

شما اغلب نمي شنويد كه اين دو تاكتيك با هم صحبت شده باشند.

با اين حال ، يك استراتژي بازاريابي محتواي SEO واقعاً مي تواند بازاريابي مارك شما را به سطح بعدي برساند.

اگر مي خواهيد از كمپين هاي بازاريابي ديجيتال خود بهترين نتايج را بگيريد ، مهم اين است كه يك استراتژي بازاريابي يكپارچه ايجاد كنيد.

اين بدان معني است كه شما بايد بازاريابي محتوا و SEO را براي كمك به يكديگر همكاري كنيد.

توسعه يك استراتژي بازاريابي محتواي SEO بهترين راه براي اطمينان از كاركردن اين دو در كنار يكديگر است.

در اين پست ، ما كمي بيشتر در مورد سئو و بازاريابي محتوا صحبت مي كنيم.

سپس ، نحوه همكاري آنها براي سود كسب و كار شما را شرح خواهيم داد.

و سپس ما شما را در مراحل توسعه استراتژي بازاريابي محتواي SEO خود راهنمايي مي كنيم.
بهينه سازي موتورهاي جستجو (SEO) چيست؟

بياييد با صحبت درباره اينكه SEO چيست صحبت كنيم. بهينه سازي موتورهاي جستجو فرايند ايجاد ترافيك ارگانيك يا رايگان وب سايت از موتورهاي جستجو است.

همه موتورهاي جستجو مانند Google و Bing داراي صفحه نتايج موتورهاي جستجو هستند.

اين صفحات بر اساس كلمات كليدي و عباراتي كه در نوار جستجو تايپ كرده اند نتايج جستجو را به كاربران ارائه مي دهد.

اين نتايج بر اساس ارتباط آنها با كاربر موتور جستجو رتبه بندي مي شوند.

از طريق سئو ، كسب و كارها قصد دارند محتواي خود را براي كلمات كليدي و عبارات مرتبط با مخاطبان موردنظر خود رتبه بندي كنند.

با بهينه سازي سايت و محتواي خود براي موتورهاي جستجو ، كسب و كار شما مي تواند به بهبود ديد آنلاين كمك كند.

اكثر مصرف كنندگان فرآيند خريد را با تحقيق درباره موضوعات مرتبط در Google و ساير موتورهاي جستجو آغاز مي كنند.

با رتبه بندي كلمات كليدي مرتبط ، به خريداران مربوطه كمك مي كنيد تا برند خود را در زمان نياز پيدا كنند.

توجه به اين نكته ضروري است كه محتواي شما تنها عاملي نيست كه در رتبه بندي موتورهاي جستجوي شما نقش دارد.

همچنين تعدادي از عوامل ديگر در داخل و خارج از صفحه وجود دارد كه مي تواند بر SEO شما تأثير بگذارد.

اينها شامل معماري سايت شما و همچنين پيوندهاي ورودي به محتواي سايت شما مي شوند.

با اين حال ، در اين پست ، ما قصد داريم بر روي بخش بازاريابي محتوا SEO تمركز كنيم.

بازاريابي محتواي سئو

اين جدول تناوبي عوامل موفقيت SEO همه عناصر مختلفي را كه در رتبه بندي SEO موثر هستند نشان مي دهد.

يكي از مهمترين عناصر SEO در بحث بازاريابي محتوا ، تحقيق در مورد كلمات كليدي است.

كسب و كار شما بايد كلمات كليدي و عباراتي را كه مخاطبان مورد نظر شما براي يافتن مارك هايي مانند شما در موتورهاي جستجو استفاده مي كنند ، بيابد.

با ايجاد محتوا در مورد اين موضوعات ، مي توانيد براي رتبه بندي كلمات كليدي در صفحه نتايج موتورهاي جستجو كار كنيد.

 

راهنماي تگ منيجر

هنگام انجام تحقيقات كلمات كليدي خود ، مي خواهيد از كلمات كليدي و واژه هاي گسترده و واضح فراتر برويد.

اينها اغلب داراي سطوح رقابتي بالاتري هستند و كسب و كار شما را در رتبه اول در صفحه اول گوگل سخت تر مي كند.

در عوض ، كلمات كليدي و عبارات كليدي تر و طولاني تري را هدف قرار دهيد كه به شما كمك كند ترافيك مرتبط تري را به ارمغان بياوريد.

براي اين كار مي توانيد از ابزار Google Keyword Planner استفاده كنيد.

برنامه ريز كلمات كليدي Google Ads

و براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد تحقيقات كلمات كليدي ، مطمئن شويد كه پست وبلاگ ما را در مورد نكات تحقيق كلمات كليدي بررسي كرده ايد.

بازاريابي محتوا چيست؟

بازاريابي محتوا يك تاكتيك بازاريابي ديجيتال است كه شامل ايجاد محتواي مرتبط و ارزشمند براي كمك به شما در جذب مشتريان جديد است.

اين محتوا با هدف پيشبرد برخي از اقدامات مشتري ، مخاطبان هدف شما را هدف گرفته است. ممكن است عمل مورد نظر هميشه فروش نباشد.

به عنوان مثال ، ممكن است شما مشتريان را مجبور به دانلود يك كتاب الكترونيكي كنيد يا يك مشاوره به عنوان راهي براي پايين آوردن آنها در قيف بازاريابي تنظيم كنيد.

چند بخش مختلف از بازاريابي محتوا وجود دارد كه با يكديگر همكاري مي كنند و راه هاي جديدي را براي تجارت شما به ارمغان مي آورند.

ابتدا بايد محتواي مرتبط ايجاد كنيد كه براي مخاطبان شما مفيد باشد.

بازاريابي محتوا هميشه بر فروش متمركز نيست.

گاهي اوقات هدف اين است كه مخاطبان خود را آموزش دهيد و گاهي ديگر فقط براي سرگرمي محض است.

در هر صورت ، محتوا بايد نوعي ارزش را به مخاطبان شما اضافه كند.

بازاريابي محتواي سئو

بازاريابي محتوا مي تواند به طرق مختلف براي كسب و كار كوچك شما مفيد باشد.

فقط ايجاد محتوا كافي نيست.

سپس بايد آن را در معرض ديد مخاطبان قرار دهيد.

بخش دوم بازاريابي محتوا شامل تبليغ محتوايي است كه در كانال هاي مختلف مانند رسانه هاي اجتماعي ايجاد كرده ايد.

با به دست آوردن محتواي خود در مقابل مخاطبان مناسب ، مي توانيد بر ايجاد ارتباط با سرنخ هاي مربوطه كار كنيد.

هدف نهايي بازاريابي محتوايي شما ايجاد روابط با مشتريان و مشتريان است.

محتواي شما با نشان دادن تخصص خود به ايجاد روابط كمك مي كند.

و همچنين ، ارائه اطلاعات ارزشمند كه به مصرف كننده كمك مي كند تصميم خريد هوشمندانه تري بگيرد.

ايجاد محتوا كه براي خريداران در هر مرحله از سفر جذاب باشد بسيار مهم است.

 

آموزش سرچ كنسول گوگل

از كساني كه تازه شروع به تحقيق كرده اند تا مصرف كنندگان

 

 

نحوه ايجاد استراتژي بازاريابي محتواي سئو مورد نياز شما

۱۵ بازديد

در اينجا نحوه بازاريابي محتواي SEO خود را توسعه مي دهيم

بهينه سازي موتورهاي جستجو (SEO) و بازاريابي محتوا يكي از مهمترين ابزارهاي موجود براي بازارياب مدرن است.

 

انواع كلمات كليدي

شما اغلب نمي شنويد كه اين دو تاكتيك با هم صحبت شده باشند.

با اين حال ، يك استراتژي بازاريابي محتواي SEO واقعاً مي تواند بازاريابي مارك شما را به سطح بعدي برساند.

اگر مي خواهيد از كمپين هاي بازاريابي ديجيتال خود بهترين نتايج را بگيريد ، مهم اين است كه يك استراتژي بازاريابي يكپارچه ايجاد كنيد.

اين بدان معني است كه شما بايد بازاريابي محتوا و SEO را براي كمك به يكديگر همكاري كنيد.

توسعه يك استراتژي بازاريابي محتواي SEO بهترين راه براي اطمينان از كاركردن اين دو در كنار يكديگر است.

در اين پست ، ما كمي بيشتر در مورد سئو و بازاريابي محتوا صحبت مي كنيم.

سپس ، نحوه همكاري آنها براي سود كسب و كار شما را شرح خواهيم داد.

و سپس ما شما را در مراحل توسعه استراتژي بازاريابي محتواي SEO خود راهنمايي مي كنيم.
بهينه سازي موتورهاي جستجو (SEO) چيست؟

بياييد با صحبت درباره اينكه SEO چيست صحبت كنيم. بهينه سازي موتورهاي جستجو فرايند ايجاد ترافيك ارگانيك يا رايگان وب سايت از موتورهاي جستجو است.

همه موتورهاي جستجو مانند Google و Bing داراي صفحه نتايج موتورهاي جستجو هستند.

اين صفحات بر اساس كلمات كليدي و عباراتي كه در نوار جستجو تايپ كرده اند نتايج جستجو را به كاربران ارائه مي دهد.

اين نتايج بر اساس ارتباط آنها با كاربر موتور جستجو رتبه بندي مي شوند.

از طريق سئو ، كسب و كارها قصد دارند محتواي خود را براي كلمات كليدي و عبارات مرتبط با مخاطبان موردنظر خود رتبه بندي كنند.

با بهينه سازي سايت و محتواي خود براي موتورهاي جستجو ، كسب و كار شما مي تواند به بهبود ديد آنلاين كمك كند.

اكثر مصرف كنندگان فرآيند خريد را با تحقيق درباره موضوعات مرتبط در Google و ساير موتورهاي جستجو آغاز مي كنند.

با رتبه بندي كلمات كليدي مرتبط ، به خريداران مربوطه كمك مي كنيد تا برند خود را در زمان نياز پيدا كنند.

توجه به اين نكته ضروري است كه محتواي شما تنها عاملي نيست كه در رتبه بندي موتورهاي جستجوي شما نقش دارد.

همچنين تعدادي از عوامل ديگر در داخل و خارج از صفحه وجود دارد كه مي تواند بر SEO شما تأثير بگذارد.

اينها شامل معماري سايت شما و همچنين پيوندهاي ورودي به محتواي سايت شما مي شوند.

با اين حال ، در اين پست ، ما قصد داريم بر روي بخش بازاريابي محتوا SEO تمركز كنيم.

بازاريابي محتواي سئو

اين جدول تناوبي عوامل موفقيت SEO همه عناصر مختلفي را كه در رتبه بندي SEO موثر هستند نشان مي دهد.

يكي از مهمترين عناصر SEO در بحث بازاريابي محتوا ، تحقيق در مورد كلمات كليدي است.

كسب و كار شما بايد كلمات كليدي و عباراتي را كه مخاطبان مورد نظر شما براي يافتن مارك هايي مانند شما در موتورهاي جستجو استفاده مي كنند ، بيابد.

با ايجاد محتوا در مورد اين موضوعات ، مي توانيد براي رتبه بندي كلمات كليدي در صفحه نتايج موتورهاي جستجو كار كنيد.

 

ايده پست اينستاگرام

هنگام انجام تحقيقات كلمات كليدي خود ، مي خواهيد از كلمات كليدي و واژه هاي گسترده و واضح فراتر برويد.

اينها اغلب داراي سطوح رقابتي بالاتري هستند و كسب و كار شما را در رتبه اول در صفحه اول گوگل سخت تر مي كند.

در عوض ، كلمات كليدي و عبارات كليدي تر و طولاني تري را هدف قرار دهيد كه به شما كمك كند ترافيك مرتبط تري را به ارمغان بياوريد.

براي اين كار مي توانيد از ابزار Google Keyword Planner استفاده كنيد.

برنامه ريز كلمات كليدي Google Ads

و براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد تحقيقات كلمات كليدي ، مطمئن شويد كه پست وبلاگ ما را در مورد نكات تحقيق كلمات كليدي بررسي كرده ايد.

بازاريابي محتوا چيست؟

بازاريابي محتوا يك تاكتيك بازاريابي ديجيتال است كه شامل ايجاد محتواي مرتبط و ارزشمند براي كمك به شما در جذب مشتريان جديد است.

اين محتوا با هدف پيشبرد برخي از اقدامات مشتري ، مخاطبان هدف شما را هدف گرفته است. ممكن است عمل مورد نظر هميشه فروش نباشد.

به عنوان مثال ، ممكن است شما مشتريان را مجبور به دانلود يك كتاب الكترونيكي كنيد يا يك مشاوره به عنوان راهي براي پايين آوردن آنها در قيف بازاريابي تنظيم كنيد.

چند بخش مختلف از بازاريابي محتوا وجود دارد كه با يكديگر همكاري مي كنند و راه هاي جديدي را براي تجارت شما به ارمغان مي آورند.

ابتدا بايد محتواي مرتبط ايجاد كنيد كه براي مخاطبان شما مفيد باشد.

بازاريابي محتوا هميشه بر فروش متمركز نيست.

گاهي اوقات هدف اين است كه مخاطبان خود را آموزش دهيد و گاهي ديگر فقط براي سرگرمي محض است.

در هر صورت ، محتوا بايد نوعي ارزش را به مخاطبان شما اضافه كند.

بازاريابي محتواي سئو

بازاريابي محتوا مي تواند به طرق مختلف براي كسب و كار كوچك شما مفيد باشد.

فقط ايجاد محتوا كافي نيست.

سپس بايد آن را در معرض ديد مخاطبان قرار دهيد.

بخش دوم بازاريابي محتوا شامل تبليغ محتوايي است كه در كانال هاي مختلف مانند رسانه هاي اجتماعي ايجاد كرده ايد.

با به دست آوردن محتواي خود در مقابل مخاطبان مناسب ، مي توانيد بر ايجاد ارتباط با سرنخ هاي مربوطه كار كنيد.

هدف نهايي بازاريابي محتوايي شما ايجاد روابط با مشتريان و مشتريان است.

محتواي شما با نشان دادن تخصص خود به ايجاد روابط كمك مي كند.

و همچنين ، ارائه اطلاعات ارزشمند كه به مصرف كننده كمك مي كند تصميم خريد هوشمندانه تري بگيرد.

ايجاد محتوا كه براي خريداران در هر مرحله از سفر جذاب باشد بسيار مهم است.

 

آموزش سرچ كنسول گوگل

از كساني كه تازه شروع به تحقيق كرده اند تا مصرف كنندگان

 

 

هزينه تبليغات فيس بوك چقدر است - گام به گام تجزيه كنيد

۱۴ بازديد

آيا تازه وارد بازاريابي شده ايد و مي خواهيد بدانيد هزينه تبليغات فيس بوك براي رسيدن به مشتريان بيشتر چقدر است؟

در دنيايي كه مملو از تبليغات است ، كسب و كارها شيوه هاي قديمي و سنتي بازاريابي را كمتر و كمتر مثر مي بينند.

 

چك ليست سئو وب سايت

اين روزها مردم مي دانند كه تلويزيون را در تعطيلات تجاري قطع مي كنند (اگر قبلاً از سرويس پخش جرياني بدون تبليغات مانند Netflix استفاده نمي كردند).

جامعه واقعاً در حال عادت به بازاريابي ديجيتالي است كه فقط براي آنها كاربرد دارد.

بنابراين اگر روش هاي تبليغاتي قبلي شما ديگر كار نمي كنند ، چگونه تجارت خود را به طور م marketثر بازاريابي مي كنيد؟

مي توانيد محتواي خود را بهينه سازي كنيد تا در Google مورد توجه قرار بگيريد يا مي توانيد روش ديگري را امتحان كنيد.

براي بسياري از مشاغل ، پاسخ فيس بوك است!

بيش از 60 ميليون مشاغل داراي صفحه فيس بوك هستند و اگر شما يكي از آنها نيستيد ، آن را از دست مي دهيد!

اگر با فيس بوك آشنايي چنداني نداريد (يا حتي اگر آشنايي نداريد) ، بياييد به برخي از حقايق مفيد بپردازيم تا زمينه را فراهم آوريم.

فيس بوك روزانه 1.32 ميليارد كاربر فعال مي بيند و 400 كاربر جديد در هر دقيقه در فيس بوك ثبت نام مي كنند.

تنها با حجم زياد ، شما مجبور خواهيد بود درصدي از مخاطبان مورد نظر خود را در اين پلت فرم پيدا كنيد.

ممكن است به اين فكر كنيد كه "بسيار خوب ، بنابراين بسياري از مردم از فيس بوك استفاده مي كنند. اين بدان معنا نيست كه هيچ يك از آنها خريد نمي كنند. " اشتباه!

26 درصد از كاربران عادي فيس بوك كه روي تبليغات كليك كرده اند ، اقدام به خريد كرده اند.

اگر فقط به 26 درصد از كاربران فعال روزانه (حتي كاربران فعال ماهانه كه بيشتر است!) نگاه كنيم.

سپس ، ما در مورد 343،200،000 نفر صحبت مي كنيم كه در حال خريد از تبليغات فيس بوك هستند- و اين فقط از يك گزارش است.

مهمتر از آن اين است كه صرف نظر از اينكه مخاطبان شما چه كساني هستند ، مي توانيد مطمئن شويد كه اين رفتار 26 درصدي را با رفتاري كه "خريداران درگير" ناميده مي شود ، مورد توجه قرار مي دهيد.

هزينه تبليغات فيس بوك

اين رفتار را به جمعيت شناسي خود اضافه كنيد تا هر كسي را در بين مخاطبان مورد نظر خود هدف قرار دهيد…

... كه در هفت روز گذشته دكمه "اكنون خريد كنيد" را در فيس بوك كليك كرده است.

بنابراين بازار هدف شما در فيس بوك است ، آنها خريدهاي فعال انجام مي دهند و شما مي توانيد با تبليغات فيس بوك به آنها دسترسي پيدا كنيد.

حال اين س isال مطرح مي شود كه هزينه تبليغات فيس بوك چقدر است؟

ما قصد داريم اين سال را به چند قسمت مختلف تقسيم كنيم تا توضيح دهيم كه هزينه تبليغات فيس بوك براي صاحبان مشاغل مانند شما چقدر است.

در اين وبلاگ ، با هزينه متوسط تبليغات فيس بوك ، نحوه تعيين بودجه مقرون به صرفه آشنا خواهيد شد.

و اينكه عملكرد تبليغات خوب چه كاري مي تواند براي كسب و كار شما انجام دهد.

بياييد شروع كنيم!
هزينه تبليغات فيس بوك چقدر است؟

هزينه تبليغات فيس بوك براي هر مشاغل متفاوت است. اين به اين دليل است كه بودجه تجاري شما ممكن است با مشاغل ديگر متفاوت باشد.

 

تبليغات در گوگل چيست

و هدف كمپين شما نيز ممكن است متفاوت باشد.

پس از كجا شروع ميكني؟

مهم است كه با اصول اوليه شروع كنيم. مانند بررسي هزينه خدمات براي تبليغات و آزمايش نوع كمپين هايي كه به طور خاص براي كسب و كار شما كار مي كند.
بدون هزينه خدمات

اولين نكته اين است كه هيچ هزينه عضويت يا خدمات براي اجراي تبليغات فيس بوك وجود ندارد.

اين يكي از مزايايي است كه آن را به يك ابزار مقرون به صرفه براي مشاغل كوچك تبديل كرده است.

استفاده از مدير تبليغات فيس بوك رايگان است. براي اجراي تبليغات خود به بودجه تبليغاتي نياز خواهيد داشت ، اما اين همه چيز است.

و بودجه تبليغاتي كه تعيين مي كنيد بستگي كامل به كسب و كار شما دارد.

در واقع ، تا زماني كه يك حساب شخصي و شخصي فيس بوك داريد ، به طور خودكار يك حساب تبليغاتي در اختيار شما قرار مي گيرد!

هزينه تبليغات فيس بوك

به دنبال پيكان كشويي در سمت چپ بالاي نوار ابزار بالا باشيد.

و براي دسترسي به حساب مدير تبليغات خود ، روي مديريت تبليغات (يا ايجاد تبليغات در صورتي كه قبلاً هيچ تبليغي در فيس بوك اجرا نكرده ايد) كليك كنيد.
حداقل بودجه تبليغات

اكنون كه متوجه شديم هيچ هزينه عضويت يا خدمات وجود ندارد.

بياييد بيشتر به بودجه تبليغات بپردازيم (وقتي در مورد هزينه تبليغات فيس بوك صحبت مي كنيم منظور ما اين است).

بودجه تبليغات شما مستقيماً به تبليغات شما اختصاص مي يابد تا آنها را حفظ كرده و به شبكه هاي مخاطبان خود ارائه دهد.

بسته به نوع تبليغاتي كه مي خواهيد اجرا كنيد ، حداقل هزينه هاي مختلف تبليغات فيس بوك وجود دارد كه بايد آنها را برآورده كنيد.

وقتي درباره انواع مختلف تبليغات صحبت مي كنيم ، منظور ما فقط خلاقيت و كپي نيست.

ما در مورد انواع مختلف كمپين هاي تبليغاتي در فيس بوك صحبت مي كنيم.

هزينه تبليغات در فيس بوك

در تصوير بالا انواع مختلف كمپين هاي تبليغاتي فيس بوك است كه مي توانيد اجرا كنيد. هر كمپين براي نوع خاصي از مخاطبان طراحي شده است.

به عنوان مثال ، اگر يك كمپين آگاهي از نام تجاري را اجرا مي كنيد ، تبليغات در آن كمپين به…

… به افرادي كه مخاطب موردنظر شما هستند و احتمالاً روي وب سايت شما كليك مي كنند ، ارائه دهيد.

در حالي كه اگر يك كمپين نمايش ويديو را اجرا كنيد ، تبليغات به افرادي در مخاطب هدف شما منتقل مي شود كه به احتمال زياد تبليغات ويديويي شما را تماشا مي كنند.

اينجاست كه برخي اقدامات ارزان تر از بقيه مي شوند.

به عنوان مثال ، مي توانيد يك پست تحت كمپين Engagement را به ميزان يك دلار در روز افزايش دهيد.

اما براي كمپين هاي ديگر ، ممكن است به 5 دلار در روز حتي براي اجراي كمپين نياز داشته باشيد.

 

گوگل ادز چيست

اكنون ما در بودجه روزانه به اين بودجه ها اشاره مي كنيم